Snö och kallt i Ohio

Vad jag inte nämnde i mitt första inlägg är att jag faktiskt just nu befinner mig hos min värdfamilj på besök, endast tre och en halvmånad sedan mitt Au Pair år var över haha. I början av december beslutade jag att boka flygbiljetter över nyår och åka och besöka familjen i två och en halv vecka. Känns helt fantastiskt bra att vara tillbaka!! Även om det bara är för en väldigt kort stund den här gången. Känslan när jag steg in genom dörren går inte att beskriva, och att få krama om barnen och mina värdföräldrar igen, åh så mycket som jag hade saknat dem! 

Årstider och vädret i Ohio är ungefär den samma som hemma, dock mycket mer soliga och varma dagar och kortare vintrar. Idag snöade det på förmiddagen och var ca -11 grader. Tog med familjens hund ut på promenad och lekte med honom på baksidan. Dom köpte faktiskt honom från ett djurhem under tiden som jag var här. Han hittades lös springandes på gatan och hade bott på djurhemmet i över ett år stackarn. Hur go och snäll som helst!
 
Allmänt | |
#1 - - milina.blogg.se:

åh vilka fina foton!

Svar: Tack!! Jättefin blogg du har :)
Martina Johansson

#2 - - Lina - my art & my life:

ååh låter helt underbart o hälsa på dem igen! Kommer följa din resa tillbaka till usa! :)

Svar: Ja verkligen! Åh vad roligt :D
Martina Johansson

#3 - - millie ❀:

åh vilken sötis! : )

#4 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Söt vovve :)

Upp