Välkommen till min nya blogg!

Hej! Martina heter jag och är 23 år gammal. För tre månader sedan kom jag hem från mitt livs största äventyr!! Jag jobbade i USA som Au Pair i ett år och bodde hos en familj i staten Ohio. Jag vet inte om jag kan säga att det var bästa året i mitt liv då det var ett väldigt jobbigt och kämpigt år, men jag bodde helt klart hos världens bästa värdfamilj! Under året hann jag resa till Florida, LA och till New York fyra gånger om. För mig har det varit en stor och jobbig process att komma hem till Sverige igen. Jag saknar USA nått enormt och planerar att åka tillbaka hösten 2015 för att läsa Photography i fyra år. På den här bloggen tänker jag dela med mig av mina 6månader som jag har kvar hemma i Sverige, hur jag går tillväga för att söka in till skola, ansöka om visum osv. Och förhoppningsvis om jag kommer så långt, dela med mig av mitt liv i USA.
 
Mitt första inlägg - Om bloggen | |
#1 - - Blogg.se:

Lycka till med din nya blogg!

#2 - - Alicia Kechmiri:

Gud va kul! :D

#3 - - Beatrice Johansson:

Åh, ska bli superkul att läsa din blogg då jag vill göra exakt samma sak och läsa i USA:)

sv: ja, det är det verkligen:) Kramisar♥

#4 - - GABBY:

Sjukt intressant! Kommer absolut kika in här fler gånger då :)

Upp